Изненађење

Good Dream Bad Dream

Снови су луксуз! Призивам их да ме посете и обрну круг око срећне звезде. Да се онако успут очешу о месец и поспу мало сребрне прашине по образу. Призивам, молим, готово просим… И измолим тако један сан, сав сив, крезав, унео ми се у лице у кошмарном вртлогу. Стегао ме…  не пушта. И очи су ми већ будне, а он не одлази. Још више се увлачи иза завеса свести и смеје ми се. Гласно! Решен је да цео дан над мојом главом бди и прогања до страха од ког не смем поново уснити. 

4 thoughts on “Изненађење

  1. I meni tako sve neki “krezavi snovi” ovih noći u goste dolaze i nikako da odu… izgleda da ta srebrna prašina ne funkcioniše kao nekada, ili to java meša svoje prste…

    Like

  2. Хоће јава грубо да се шали, али су ипак снови ти који су пролазни. Закопаћемо мало по рудницима среће и проблем решен ☺️

    Like

Leave a Reply

