Бродарење

Причај ми, причај како смо заувек стајали на обали, како смо заувек чекали да прођу трговачки бродови, да нас препродају неколико пута, да се изгубимо, растанемо, поново нађемо и немо пребројимо рупе у времену.  Причај ми како још увек, заувек чекамо талас којим ћемо да бродимо. Причај ми да ли се време  увијало око твојих ребара док си стајао и боса стопала укопавао у песак…. Ја сам на том месту изградила замак пуштајући косу да расте у испаравање сланих капљица. Гледала сам како се репови ветрова клањају пучини и мере даљину звиждуком. Није стигао талас тог звука до стене изнад обале, није одјекнуо, само се завукао у крошњу усамљеног дрвета и наставио да шушти…до ишчезавања. чујеш ли…причај ми …

Куће на обали прилазе ми у сликама, праве илузију покрета, и осећај да седим на таласу гледајући их. Вртоглаво описујем дурбином поглед по прозорима и балконима,  степеницама од којих су направљене стазе и тајни пролази по граду. Сећам се када си ме оставио у једном од пролаза испод старе куле, саму, верујући да ћу бити  сигурна и задовољна.

Ако будеш присутан када будем одавде одлазила, учини да нестанем у сликама, ситним обојеним траговима…да се некоме и ја учиним на ивици погледа. Ма шта мислиш да си о мени научио пусти ме да се распаднем у мозаик право пред твоја боса стопала. И немој гледати немоћно у ситнину мојих остатака, немој је анализирати, да је могло ухватио би моју бит још док сам ти у длановима седела.  чујеш ли…причам ти….причам ти заувек.

937f20af2635839370fe888d66941fdc

 

5 thoughts on “Бродарење

Leave a Reply

