У име једног и јединог

Данас се заветујем на ћутање,

на немогућност изговарања,

на  замирање…

Нема сам од овог тренутка,

у име једног и јединог!images (2)

 

Оћутаћу велике говоре,

острашћене мисли,

увућићу језик одакле је никао.

Тихо,  уз кап бола.

Нема сам од овог тренутка,

у име једног и јединог!

 

Оглувећу речима,

откинућу их од корена

и згужване гурнути  у џеп капута.

А тај шав по ком незасита реченица пуца,

рибарским концем биће прошивен.

Нема сам!

У име једног!

У име јединог!

У име детета!

 

18 thoughts on “У име једног и јединог

    1. Лепо си ово уочио. Заправо има доста ситуација и стања која добију посебну тежину када “дође” до детета.

      Like

  1. Uh, drago mi je da smo se razumeli, ja sam neko vreme posto sam kliknuo “post comment” malo strepeo, jer bas volim da te citam i uzivam u tvojim slovima i malim i velikim 🙂 Rekoh da me ne shvatis pogresno bas zbog toga na kraju “a ne deluje tesko sve do zadnjeg stiha…”, ovako nema greske 🙂

    Like

  2. Не, никако!!! Одлично се разумемо! 😉
    Умем ја да одлутам (обавезе у кући, ван куће, вируси и сл.)…али ни случајно ми не могу засметати коментари, посебно не они искрени.
    Хвала ти на њима и на читању. Драго ми је да уживаш! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Хвала, драги Т… 🙂
      Иако се не можеш досетити праве речи, успео си осетити емоцију и атмосферу која је била присутна док сам писала ову песму.

      Like

Leave a Reply

